1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie co najmniej średnie,
- znajomość ustaw: dotyczących działalności kulturalnej, o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, o dostępie do informacji publicznej,
- umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office, programy graficzne, Internet, Power Point, znajomość mediów społecznościowych.
2. Wymagania dodatkowe:
- predyspozycje osobowościowe (dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej, umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich, umiejętność negocjacji i mediacji, umiejętność wyjaśniania i przekazywania informacji, umiejętność interpretowania przepisów prawnych, kultura osobista, podstawowa wiedza o Gminie Tymbark).
- co najmniej 6-miesięczny staż pracy w jednostkach sektora publicznego,
- umiejętność redagowania artykułów prasowych,
- znajomość języków obcych (angielski, niemiecki),
- posiadanie prawa jazdy.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- koordynowanie działań zmierzających do upowszechniania kultury,
- promowanie gminy, a w szczególności: przygotowanie informacji do środków masowego przekazu o działaniach Gminy i podejmowanych inicjatywach, udział w spotkaniach oraz prezentowanie Gminy podczas tych spotkań, opracowywanie i rozpowszechnianie folderów i materiałów informacyjnych oraz współpraca z wydawnictwami i firmami reklamowymi w zakresie wydawania folderów, kalendarzy, informatorów, katalogów prezentujących dorobek gminy,
- aktualizacja strony internetowej, obsługa BIP,
- współpraca z administracją rządową, samorządami lokalnymi i gospodarczymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie przedsięwzięć promocyjnych i rozwojowych,
- współpraca z fundacjami, stowarzyszeniami, przedsiębiorcami,
- organizowanie imprez okolicznościowych,
- prowadzenie obsługi stosunków partnerskich z gminami krajowymi i zagranicznymi.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- budynek trzykondygnacyjny, usytuowanie stanowiska pracy na trzeciej kondygnacji, (w budynku brak urządzeń dla osób niepełnosprawnych jak podjazdy, windy),
- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
- czas pracy na zastępstwo: 1 etat – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
- rodzaj umowy: umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika,
- wysiłek umysłowy,
- praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie,
- praca w stresie i pod presją czasu.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, i że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego.
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
6. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Tymbarku, pocztą elektroniczną na adres: ug.tymbark@tymbark.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urząd Gminy w Tymbarku, 34-650 Tymbark 49 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na zastępstwo na stanowisko ds. promocji” w terminie do dnia 10 października 2016 r. do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Tymbarku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne przeprowadzone zostaną rozmowy w uzgodnionym indywidualnie terminie.
Dokumenty osób, które nie zostały zakwalifikowane będzie można odebrać w Urzędzie Gminy w Tymbarku, w sekretariacie do dnia 31.10.2016 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 18 33 25 638.
Wójt
dr Paweł Ptaszek