• » Uprzejmie informujemy, że w Wielki Piątek (2 kwietnia) Urząd Gminy w Tymbarku będzie nieczynny. W sprawach ważnych, dotyczących zarejestrowania zgonu, bardzo prosimy o kontakt pod numerami telefonu: 515 243 434, 728 348 405.

Nabór na zastępstwo na stanowisko ds. promocjiŚroda, 28 września 2016

 

1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • wykształcenie co najmniej średnie,
  • znajomość ustaw: dotyczących działalności kulturalnej, o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,  regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, o dostępie do informacji publicznej,
  • umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office, programy graficzne, Internet, Power Point, znajomość mediów społecznościowych.

  2.  Wymagania  dodatkowe:
  • predyspozycje osobowościowe (dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej, umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich, umiejętność negocjacji i mediacji, umiejętność wyjaśniania i przekazywania informacji, umiejętność interpretowania przepisów prawnych, kultura osobista, podstawowa wiedza o Gminie Tymbark).
  • co najmniej 6-miesięczny staż pracy w jednostkach sektora publicznego, 
  • umiejętność redagowania artykułów prasowych,
  • znajomość języków obcych (angielski, niemiecki),
  • posiadanie prawa jazdy. 

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • koordynowanie działań zmierzających do upowszechniania kultury,
  • promowanie gminy, a w szczególności: przygotowanie informacji do środków masowego przekazu o działaniach Gminy i podejmowanych inicjatywach, udział w spotkaniach oraz prezentowanie Gminy podczas tych spotkań, opracowywanie i rozpowszechnianie folderów i materiałów informacyjnych oraz współpraca z wydawnictwami i firmami reklamowymi w zakresie wydawania folderów, kalendarzy,  informatorów, katalogów  prezentujących dorobek gminy,
  • aktualizacja strony internetowej, obsługa BIP,
  • współpraca z administracją rządową, samorządami lokalnymi i gospodarczymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie przedsięwzięć  promocyjnych i rozwojowych,
  • współpraca z fundacjami, stowarzyszeniami, przedsiębiorcami,
  • organizowanie imprez okolicznościowych,
  • prowadzenie obsługi stosunków partnerskich z gminami krajowymi i zagranicznymi.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • budynek trzykondygnacyjny, usytuowanie stanowiska pracy na trzeciej kondygnacji, (w budynku brak urządzeń dla osób niepełnosprawnych jak  podjazdy, windy),
  • praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
  • czas pracy na zastępstwo: 1 etat – przeciętnie 40  godzin tygodniowo,
  • rodzaj umowy: umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika,
  • wysiłek umysłowy,
  • praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie,
  • praca w stresie i pod presją czasu.

5. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • życiorys CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające   wykształcenie i  kwalifikacje  zawodowe,
  • kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, i że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego.
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
 
6. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Tymbarku, pocztą elektroniczną na adres: ug.tymbark@tymbark.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urząd Gminy w Tymbarku, 34-650 Tymbark  49  z dopiskiem: „Dotyczy naboru na zastępstwo na stanowisko ds. promocji”  w terminie do dnia 10 października 2016 r. do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Tymbarku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne przeprowadzone zostaną rozmowy w uzgodnionym indywidualnie terminie.
Dokumenty osób, które nie zostały zakwalifikowane będzie można odebrać w Urzędzie Gminy w Tymbarku, w sekretariacie do dnia 31.10.2016 r.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 18 33 25 638.
 
                                                                                  
                                                                                               Wójt
                                                                                     dr Paweł Ptaszek 

 

Najnowsze galerie

VIDEO PREZENTACJA Gminy Tymbark

Wirtualny spacer po Gminie Tymbark