Przedmiotem projektu jest uruchomienie elektronicznej obsługi mieszkańców w urzędzie poprzez wdrożenie nowych rozwiązań informatycznych, mających na celu przyspieszenie i usprawnienie procedur urzędowych w Gminie Tymbark m.in. wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów, usług konsultacyjnych, uruchomienie e-usług finansowych, uruchomienie systemu ostrzegania i powiadamiania SMS. Ponadto w ramach realizacji zadania zostanie zakupiony sprzęt elektroniczny.
Wójt Gminy Tymbark informuje o podpisaniu umowy z wykonawcami na zadanie „Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Tymbark”. Zadanie zostało podzielone na dwie części:
I część - Zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie modernizacji systemu dziedzinowego oraz uruchomienie e-usług publicznych.
Wykonawcą części I zostało konsorcjum firm: MADKOM SA oraz KORELACJA Systemy Informatyczne Sp z o.o. Wartość umowy to 202 335,00 zł.
II część - Rozbudowa informatycznej infrastruktury sprzętowej
Wykonawcą części II została firma: Vescom Sp. z o.o. Wartość umowy: 117 942,77 zł
Zadanie jest współfinansowane w 75 % z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.